Auchan Sosnowiec gazetka

0
35
Rate this post

Gdy klient ma sklep przed nosem nie spojrzy na ulotkę w skrzynce

Gazetki reklamowe wydają się obecnie nieskuteczną formą reklamy. Wynika to głównie z tego, że nie jest skierowana do prawidłowej grupy odbiorców. Większość klientów robi zakupy w najbliższym sklepie przynajmniej raz w tygodniu. Nie chodzi tutaj o większe zakupy, ale jakiekolwiek. Jeżeli po paru latach istnienia sklepu nie wyrobił w sobie pewnych przyzwyczajeń zakupowych chociażby aby sprawdzać najnowsze oferty w gazetce to raczej już nie zmieni tej postawy. Trzeba dokonać oszczędności i zamiast gazetki reklamowe bądź ulotki wysyłać w pobliże sklepu przenieść punkt ciężkości w region, w którym nie odnosimy takich sukcesów. Dlatego tak istotna jest imienna karta rabatowa, która pozwala określić jaki region jest już nasz, a jaki dopiero musimy przekonać do siebie. Warto również pokusić się o badanie czy lepiej sprawdzi się gazetka czy ulotka Biedronka jak wiemy wydaje miliony złotych na reklamę telewizyjną. Jednak zapomina, że nie każdy wie gdzie jest najbliższy sklep. Z kolei ulotki w bloku naprzeciwko sklepu wydają się stratą funduszy.